ΑΠΛΩΤΕΣ

Συνεχίστηκε και σήμερα η κόντρα του Αλέξη Κούγια με τον Κώστα Μακρή. Ο γνωστός ποινικολόγος κατηγορεί την Κώστα Μακρή για δωροδοκία από την Ρόδο την περίοδο 2006-07. Aναβλήθηκε για την επόμενη Τρίτη η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων του Αλέξη Κούγια.
Ο Κούγιας αποκάλυψε πως ο κ. Παρασκευόπουλος τον πληροφόρησε πως: "Tην περίοδο 2006-07, είχε δεχθεί ο Κροίσος να πληρωθεί η διαμονή του στη Ρόδο με 5.000. Το ματς αυτό το κέρδισε η Ρόδος και πήγε στα μπαράζ. Αυτό είναι καθαρή δωροδοκία! Μην σας πω με ποιον ήταν χθες… Με το μεγαλύτερο εχθρό της Παναχαϊκής. Ψάχνω να διασταυρώσω και την παρουσία τρίτου προσώπου, που αν επαληθευτεί, θα εκπλαγώ…". Νωρίτερα, είχαν τοποθετηθεί μπροστά στις κάμερες και στους δημοσιογράφους, τόσο ο Κούγιας, όσο και ο κ. Καταπόδης, νομικός σύμβουλος της πλευράς Μακρή. "Αλίμονο, αν από το χόμπι μου όπως είναι το ποδόσφαιρο καταλήγουμε τα δικαστήρια. Το γεγονός είναι ότι το δικαστήριο, θεώρησε διαβάζοντας τη δικογραφία, πως δεν μπορεί ο κ. Μακρής να πουλήσει τις μετοχές του ακόμα και ένα από τα περιουσιακά του αντικείμενα, δείχνει ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Ο κ. Μακρής να καταλάβει ότι δεν πρέπει να είναι αφερέγγυος. Έστειλε μόλις 10.000 ευρώ και 15.000 για τον κ. Βανταράκη, ενώ είναι να πληρώσουμε 250.000. Το δικό μου το κομμάτι το βάζω από την τσέπη μου. Αυτός; Επιτέλους, αρχίζουν τα πράγματα από το φαιδρό να πηγαίνουν στο σοβαρό. Ελπίζω να μην φτάσουμε στα άκρα. Η υπεξαίρεση ή η απάτη είναι αδίκημα που συνιστά κακούργημα και η ποινή είναι από 5-20 έτη. Έχει προσπαθήσει να έρθει σε επαφή μαζί μου για την επόμενη εβδομάδα. Δε γνωρίζω το σκοπό, θα ήθελα να είναι της απεμπλοκής, είναι όμως βέβαιο, ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε, και εγώ δεν θέλω. Ο κ. Σταθάκης μου μετέφερε ότι θέλει να συνεργαστούμε και να δώσει επιταγές… Οι δηλώσεις που έκανε χθες δεν είναι από δικά του χέρια, ενώ η συμπεριφορά που έχει δείξει, δεν αποκλείεται να συνεχιστεί η ίδια και στο μέλλον. Η άλλη επιλογή είναι εύκολη να φύγω εγώ και να μείνει αυτός. Εύκολο είναι αφού όπως λέει έχει χαλάσει 12 εκ. να μου δώσει τα 1.3 και να συνεχίσει να διοικεί όπως διοικεί την Παναχαϊκή. Η άλλη περίπτωση είναι να πάρω εγώ τις μετοχές του. Εγώ πλήρωσα 1.3 εκ. και πήρα την ομάδα στη Γ’ Εθνική καταχρεωμένη και αυτός με 1 εκ. την πήρε στη Β’ Εθνική. Πιστεύω ότι θα υπάρξει νους υγιής από την πλευρά του, για να καταλάβει τόσο τι κινδυνεύει ο ίδιος, όσο και η Παναχαϊκή". Με τη σειρά του, στα ΜΜΕ μίλησε και ο νομικός σύμβουλος του Μακρή, ο κ. Καταπόδης, ο οποίος τόνισε: "Είναι άνευ σημασίας για εμάς η απόφαση. Ο κ. Μακρής έχει συνηθίσει μόνο να αγοράζει. Ο υπαινιγμός που άφησε ο κ. Κούγιας ενώπιον του δικαστηρίου, χρήζει καταγγελίας στο Δικηγορικό σύλλογο Αθηνών. Η ελληνική δικαιοσύνη, είναι πολύ δυνατή και δεν μπορεί να εμποδιστεί από το να πάρει σωστές αποφάσεις".ΞΕΚΙΝΗΣΑΝΕ ΟΙ ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΥΓΙΑ ΕΝΤΟΝΑ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΨΥΧΟΡΑΓΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΤΗΔΙΩΝ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ Η ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΜΟΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΥΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΡΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΕΓΚΑΤΕΛΙΠΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΑΡΝΗΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΜΑΚΡΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΓΙΑ.ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΤΕΝΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ.