ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΠΥΟΝ

Μας καλούν να σβήσουμε τα φώτα για δήθεν διαμαρτυρία για τη γη ,το περιβάλλον,τη φύση. Δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται γελοία υποκρισία να λέει κάποιος ότι φταίει ο γλόμπος ενώ όλο το σύστημα ,το δίκτυο έχει διαφθαρεί και οι συνδέσεις και οι καλοδιώσεις έχουν σαπίσει. Τι να λέμε τώρα ,κοροιδεύουμε τον εαυτό μας όταν ανοιγοκλείνουμε τα φώτα , σαν τους τάφους που τους ασπρίζουμε συνέχεια και τους βάζουμε μάρμαρα και γρανίτες και απο μέσα είναι γεμάτοι με ακαθαρσία και αποσύνθεση.Η διαφθορά του ανθρώπου έχει προχωρήσει τόσο που έχει μολύνει ακόμα και το περιβάλλον του. Ακάθαρτος, πλανήτης, γυμνός, τυφλός και δυστυχισμένος σέρνεται πάνω στη γη και το χειρότερο δεν θέλει να αλλάξει , αλλά χωμένος μέσα στην υποκρισία του , διαλαλεί ότι είμαι πλούσιος, είμαι καλός , είμαι σοφός, είμαι καλλιτέχνης, είμαι σπουδαίος. Το μόνο που μπορεί κανείς να περιμένει απο τέτοιο σκεπτικό είναι ναί , να ανοιγοκλείνει τα φώτα, να κάνει μιά ώρα συσκότιση.... Έτσι ομολογεί απερίφραστα την σκοτεινιασμένη διάνοιά του και την διεφθαρμένη, αλλοτριωμένη, καυτηριασμένη συνείδησή του. Δεν πιέσατε να βγεί το πύον, δεν αλλάζετε , δεν θέλετε διόρθωση .....ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΛΟΦΙΛΟΥΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΔΙΚΟ.ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΗΘΙΚΗΣ ΠΑΣΑ ΚΑΚΟ ΓΕΝΑΤΑΙ.ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΗΘΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΝΟΧΛΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΔΕΧΘΗ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.