80 ΠΟΝΤΟΙ ΤΕΧΝΗ

Ένας κωμικός, από την Ινδία, που έχει ύψος μόλις 80 εκατοστά αναγνωρίστηκε επισήμως ως ο μικρότερος ηθοποιός στον κόσμο! Ο κύριος Ajay Kumar πέτυχε να εισαχθεί στο Βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες μετά από την συμμετοχή του σε 50 ταινίες τα τελευταία δεκατρία χρόνια! « Δεν υπάρχει λόγος να παραπονεθώ επειδή είμαι νάνος. Μπορεί να έχω μικρό μέγεθος αλλά έχω το ταλέντο να εργαστώ σαν κανονικός άνθρωπος,» είπε ο κύριος Ajay Kumar. Ο μικρός αστέρας έγινε γνωστός με το όνομα Unda Pakru που χρησιμοποιούσε επί της σκηνής. Το 2005 παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του, Gayatri, που έχει σχεδόν το διπλάσιο ύψος από εκείνον στα 1 μέτρο και 55 εκατοστά. «Την γνώρισα μέσω της μητέρας μου. Μόλις την είδα μου άρεσε και είπαμε να αρραβωνιαστούμε. Τώρα έχουμε μια κόρη που έχει κανονικό μέγεθος και είμαι πολύ ευτυχισμένος,» ανέφερε ο κύριος Ajay Kumar.ΣΚΕΥΤΗΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝ,ΑΝ,ΑΝ,ΑΝ,ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΑ ΟΧΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ.Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΝΤΕΛΕΙ ΥΠΗΡΕΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ,ΟΧΙ ΤΑ ΒΙΤΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.ΑΡΑΓΕ Ο 80ΝΤΑΠΟΝΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΖΑΚΙΑΣ ;ΖΕΝΠΡΕΜΙΕ;ΜΟΝΤΕΛΟ;ΣΥΝΟΔΟΣ;ΣΥΝΟΔΕΥΤΡΙΑ;ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ.ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ 80 ΠΟΝΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΙΚΟ ΡΙΖΟ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ 160 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ.ΤΩΡΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ 5ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΡΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΜΕ.