72χρονη ετοιμάζεται να αποκτήσει παιδί με τον 26χρονο εγγονό της!


Eτοιμάζεται να αποκτήσει παιδί μία 72χρονη με τον 26χρονο εγγονό της! Η ιστορία έχει ως εξής:

Η ηλικιωμένη Pearl Carter γέννησε την Lynette στα 18 της χρόνια εκτός γάμου και όπως λέει, αναγκάστηκε να δώσει το παιδί της για υιοθεσία λόγω των αυστηρών γονιών της. Στη συνέχεια παντρεύτηκε αλλά δεν απέκτησε άλλα παιδιά.

H Lynette, η μητέρα του 26χρονου Phil Bailey και κόρη της Pearl, η οποία πέθανε πριν από τέσσερα χρόνια, δεν είχε ποτέ επαφή μέχρι τότε με την 72χρονη. Η Carter αποκάλυψε ότι έψαχνε για πολλά χρόνια την κόρη της, αλλά εγκατέλειψε τις προσπάθειες περίπου πριν 15 χρόνια.
Τότε ο Phil αναζήτησε τη γιαγιά του και όταν τη βρήκε της έστειλε ένα γράμμα και μετά e-mail.

«Μου έστειλε μία φωτογραφία του και σκέφτηκα τι ωραίος και σέξι άνδρας είναι προτού με τσιμπήσω για να συνειδητοποιήσω ότι είναι εγγονός μου. Όταν τον πρωτοείδα ήξερα ότι ποτέ δε θα είχαμε σχέση γιαγιάς- εγγονού. Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια ένιωθα σεξουαλικά ζωντανή», ομολογεί η Pearl.
«Πάντα με έλκυαν οι μεγαλύτερες γυναίκες και νομίζω ότι η Pearl είναι εκπληκτική», λέει ο 26χρονος.

Σε συνέντευξή τους στο περιοδικό της Νέας Ζηλανδίας New Idea η Carter είπε ότι «δεν τη νοιάζει η γνώμη του κόσμου». «Είμαι ερωτευμένη με τον Phil και αυτός μαζί μου. Σύντομα θα κρατώ το γιο ή την κόρη μου στην αγκαλιά μου και ο Phil θα είναι ένας περήφανος πατέρας».

Γιαγιά και εγγονός, που δέχονται την κοινωνική κατακραυγή και μπορεί να αντιμετωπίσουν την κατηγορία της αιμομιξίας, ερωτεύθηκαν και έγιναν εραστές λίγο μετά την γνωριμία τους.

Οι Pearl Carter και Phil Bailey πλήρωσαν μία παρένθετη μητέρα 20.000 λίρες για να φέρει στον κόσμο τον καρπό του «έρωτά» τους.

ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΤΙ Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΗ