ΕΛΛΗΝΑΣ.......??????

ΜΕ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ Ο ΠΥΡΟΣ ΔΗΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΕΙΜΑΡΑΣ: "ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ"

Η καταγωγή του Πύρου Δήμα προκάλεσε αντιπαραθέσεις και ένα «δημοσιογραφικό τρίγωνο» μεταξύ αλβανικών εφημερίδων, βορειοηπειρωτικών μπλογκς και του Δήμου Χειμάρρας, με ειδήσεις που ανακυκλώνονταν καθημερινά.

Όλα ξεκίνησαν από ένα σχόλιο που είχε η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Χειμάρρας, για τον έλληνα ολυμπιονίκη Πύρρο Δήμα σε σχέση με την καταγωγή του.


Μετά από πολλές αντιδράσεις, αφαιρέθηκε από την ιστοσελίδα το επίμαχο σχόλιο, όμως ο αλβανιστής με ελληνική καταγωγή δήμαρχος Γιώργος Γκόρος συνέχισε να προκαλεί λέγοντας ότι «αυτά που γράφουν τα βορειοηπειρωτικά μπλογκς είναι σαχλαμάρες, ο Πύρρος είναι αλβανός όπως είμαι και εγώ και είχε δηλώσει παλιότερα ότι στα παιδιά του κυλάει αίμα αλβανικό».

Στο καθημερινό «σίριαλ» της τελευταίας εβδομάδας, ο Πύρρος αποφάσισε να βάλει μόνος του τέλος, με συνέντευξη στην εφημερίδα που πουλάει τα περισσότερα φύλλα στην Αλβανία “Gazeta Shqiptare”. Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου απάντησε:

«Ποτέ δεν έκανα αυτή τη δήλωση, είμαι μέλος της ελληνικής μειονότητας, παντού και πάντα δηλώνω ότι είμαι έλληνας. Οι σχέσεις μου με το δήμαρχο Γκόρο είναι καλές και επικοινωνούμε συχνά».

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟ ΕΝΤΟΝΟΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ Η ΑΛΒΑΝΙΑ........ΑΣ ΟΠΛΙΣΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΙΝΑ ΓΟΝΙΔΙΑ........ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ........ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ....ΑΣ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ .....ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ??????ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ....